lördag 30 januari 2010

Tack för utmärkelsen (x3)


Som många av de bloggar jag följer så har jag även fått en blogg-utmärkelse, som jag skulle vilja passa på att tacka för. Upsala-Ekeby samlarna, Porslinsbloggen och 50-tals keramik gav mig utmärkelsen, så ett stort tack till er. Roligt att någon uppskattar det jag skriver och visar!

Här kommer då sju olika saker om mig:

1) Jag närmar mig de 30...
2) Via ett stipendium så kunde jag bo och studera ett år i Australien.
3) Jag har snart varit gift i 3 år.
4) Jag har alltid varit en samlare (frimärken, sportsbilder m m).
5) Jag är en glad och pigg person, men har enligt min fru ett lätt drag av hypokondri...
6) Jag gillar utmaningar och läste därför tyska på universitet, trots dåligt språköra, vilket dock resulterade i ett härligt halvår som utbytesstudent i Tyskland.
7) Jag har ett ärr på näsan efter att ha provat på att dyka rakt ner i botten på en pool.

Eftersom de bloggar som jag följer och uppskattar redan har fått utmärkelsen, så nöjer jag mig med att tacka och inte nominera vidare.

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar